În conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 34/2014, orice client are dreptul de a returna produsele achiziționate, fără penalități și fără a indica un motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
Conform O.U.G. nr. 34/2014, produsele alimentare și cosmetice sunt exceptate de la dreptul de retragere, deoarece acestea sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
Cu toate acestea, All4Shop.ro vă oferă posibilitatea de a returna produsele în termen de 30 de zile calendaristice, după o notificare prealabilă la adresa de e-mail: contact@all4shop.ro
Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:
- Produse desigilate.
- Produse alimentare care se deteriorează ușor, au termen de valabilitate scurt și sunt sensibile la temperatură, umiditate, etc. (de exemplu, lăptișorul de matcă), pentru care nu putem garanta depozitarea corectă din momentul în care s-a desfăcut coletul până la termenul de retur.
Procedura de denunțare și de returnare:
PASUL 1
Returnarea se face prin anunțarea prealabilă a intenției de retur, fie printr-o sesizare scrisă sau verbală, folosind una dintre următoarele metode:
- Adresa de email: contact@all4shop.ro
PASUL 2
Clientul va face o solicitare de retur și va trimite coletul la adresa specificată de către un operator All4Shop. În urma discuției cu departamentul de Relații cu Clienții, se va confirma expedierea coletului și firma de curierat.
PASUL 3
Clientul predă curierului coletul împreună cu toate documentele primite inițial.
PASUL 4
Contravaloarea comenzii va fi restituită în termen de 14 zile calendaristice de la primirea la sediul All4Shop.ro a coletului de retur în stare bună, împreună cu scrisoarea de denunțare.
Alte observații:
- Se acceptă returul numai în termen de 30 de zile de la primirea coletului.
- Pachetul trebuie să conțină toate documentele primite inițial, precum și o adresă scrisă, semnată de persoana care a inițiat și a plătit comanda, prin care se notifică rezilierea contractului și se solicită returnarea sumei plătite, indicându-se contul și banca unde vor fi returnați banii.
- Puteți folosi formularul de retragere pus la dispoziție aici. Acest formular este doar un model și nu este obligatoriu.
Colet returnat fără notificare prealabilă:
În cazul în care nu se respectă procedura de returnare, iar clientul trimite coletul retur fără notificare prealabilă, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul.
Refuzul coletelor:
În cazul în care un colet expediat de All4Shop.ro nu este acceptat de destinatar fără un motiv întemeiat și fără o notificare prealabilă prin orice mijloc de contact (telefon, email, chat suport, etc.), se vor dispune următoarele măsuri:
- În contul de client va rămâne activă doar modalitatea de “Plată online cu cardul” pentru următoarele comenzi plasate.
All4Shop.ro va încerca întotdeauna să rezolve orice reclamație pe cale amiabilă, prin acordul dintre părți. În acest sens, vă punem la dispoziție o adresă de e-mail la care puteți adresa orice reclamație sau sesizare, la care vă vom răspunde în termen de 10 zile calendaristice: contact@all4shop.ro.
În cazul în care nu este posibilă o soluționare pe cale amiabilă, se vor aplica dispozițiile legale românești.
Vă mulțumim că ați ales produsele All4Shop.ro!